Om Mokkis

Om Mokkis

Gründer og driver av Mokkis AS. Monica Iversen Foss

Hei

Det er jeg som er Monica, eller Mokkis, om du vil.

Som markedsrådgiver er jeg opptatt av god dialog mellom meg og mine oppdragsgivere. De beste resultatene skaper vi sammen, du kjenner kundene dine og jeg kjenner mulighetene.

Uansett bransje, eller kunde, så må det en innsats til for å bli valgt. Og uansett størrelse, er det mye å tenke på i alle markedsprosjekt. Jeg hjelper deg med kostnadseffektiv markedsføring, sparring før ny markedsplan legges, eller gjennomføring av allerede planlagte aktiviteter. Jeg er her for å hjelpe deg til å få flere kunder, rett og slett.

Kontakt meg, så tar vi et uforpliktende møte!

Da må jeg få lov til å takke deg for utmerket bistand i vårt Marketing Team.

Gjennom arbeidet du gjorde i Orkel Direkte visste vi allerede at du var en habil og god markedsfører!
Du har vært involvert i mange forskjellige oppgaver som krever både sterk faglig kompetanse og takling av tøffe tidsfrister.
Dette har du gjennomført på en veldig god måte.

I tillegg så har du vært en flott bidragsyter i arbeidsmiljøet på Orkel.

– Peder Kvendset, Orkel AS

Ring, eller send en mail om du lurer på noe som har med markedsføring å gjøre. Det er helt uforpliktende og ikke farlig å spørre om råd.

Arbeidserfaring

Med bachelor innen markedsføringsledelse og flere år som markedssjef i både store og små bedrifter, har jeg fått bred erfaring innen markedsføringsfaget. Jeg har vært heldig og fått jobbet med hele spekteret. Fra en rekke små gründerbedrifter med begrensede midler og behov, til store internasjonale aktører som trenger mer komplekse strategier og systemer for automatikk i markedsføringen. I tillegg har jeg også vært en liten tur innom reklamebyråsiden. Med dette kan jeg trygt guide deg gjennom markedsføringsjungelen og innhente riktig ekspertise ved behov.

Gjennom disse jobbene har jeg arbeidet med store internasjonale aktører. De mest allmenn kjente er nok Yamahas hovedkontor i Japan og Disneyland i Frankrike med flere. Her kreves både kulturell forståelse og et godt engelsk ordforråd. Det å jobbe på tvers av landegrenser skaper nye utfordringer, men også muligheter.

Arrangement og messer er det beste jeg vet! Liv og røre er gøy, dessuten skaper det muligheter for relasjonsbygging, merkevarebygging og ikke minst salg. Jeg er glad i det kreative og det å skape oppmerksomhet rundt andre. Fra tidligere jobber har jeg arrangert alt fra teambuilding for ansatte til store kundearrangement som eksempelvis Markedskonferansen i Trondheim.

Lyst til å se noe av det jeg har laget før? Inne på referanser ligger det bilder og referanser fra mine oppdragsgivere.

Tjenester

Enten det er digitale markedsføringstjenester eller eksponering på lokasjon du er ute etter, hjelpen er nær!

Markedsføringstips

Lyst til å prøve litt på egen hånd? Ta en titt på markedsføringstipsene for å komme i gang med markedsplanleggingen.